Arbetsförmedlingen..

Jaha så idag var det dags... Gick upp till arbetsförmedlingen och kände mig allmänt misslyckad... Visst inte mitt fel att jag blev varslad, men man känner sig så kass..på ngt sätt..jaja går inte att förklara.. Bara hoppas man får nått nytt...helst snart...någon som vill ge mig ett jobb?? ;)

Kan inte fatta att jag varit hemma 15 månader med Julia, guuud vad fort tiden gått!! Tycker inte det  var länge sedan hon var nyfödd!!

1 dag gammal.   3090 & 49 lång. <3

Blir ju lite bebissjuk igen ibland, men nästa gång vill jag inte gå upp 26 kilo...

 

Vad ska du göra för kul imorgon?

 

 

 


Kommentarer
Postat av: BENITA - itsallabouttakingcontrol

sv: Tusentack! :´)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0